Forum forum sojuszu myrmidoni Strona Główna forum sojuszu myrmidoni
forum - myrmidon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konstytucja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum sojuszu myrmidoni Strona Główna -> Konstytucja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Achilles
Wielki mówca



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:57, 19 Gru 2006    Temat postu: Konstytucja

KODEKS MIRMIDONÓW


I.Wszyscy Myrmidoni są równi wobec prawa

II.Myrmidoni nie podnoszą mieczy przeciwko sobie

III.Szanuj wole dowódców, są jej posłuszni i wierni umowom przez nich zawartym

IV.Nie uznają dezercji

V.Myrmidoni razem zwycieżają i razem giną, nie zostawiamy przyjaciół w potrzebie

Prakonstytucja dana nam przez Toxic’a


Konstytucja sojuszu Myrmidon.


"Jesteśmy braćmi broni, którzy są gotowi stanąć ramię w ramię do każdej bitwy, razem wznosząc miecz na kazdego wroga w imię nieśmiertelnej chwały"

Naszym celem jest zdobycie pierwszego miejsca wśród sojuszy i zdobycie panowania nad 38 universum!

1&. Każdy z sojuszników ma wobec siebie równe prawa i jest zobowiązany do przestrzegania konstytucji.
2& Nad przestrzeganiem konstytucji przez sojuszników czuwa król wraz z rada ministrów wybierana przez zgromadzenie na 6 miesięcy.
3& Zgromadzenie wybiera pięciu ministrów, odpowiednio: wojny, wywiadu wojskowego, spraw wewnętrznych, dyplomacji, oraz zwierzchnika akademii w powszechnym głosowaniu zwoływanym przez króla raz na pół roku.
4& Ministrem może zostać każdy Myrmidon posiadający pełne prawa w sojuszu( nie jest karany długoterminowo)
5& Każdy z ministrów kieruje poszczególnym sektorem sojuszu i nikt włącznie z królem nie ma prawa narzucać mu swojej polityki.
6& Król jest zwierzchnikiem ministrów i konsultuje się z nimi przy podejmowaniu decyzji w sprawach najważniejszych dla sojuszu.
7&. Król jest zwierzchnikiem sił zbrojnych i wspólnie z ministrem wojny decyduje o wypowiedzeniu lub zakończeniu działań wojennych przeciwko wrogim sojuszom lub wrogim graczom.
8 & Król jest zwierzchnikiem sojuszu i wraz z ministrem spraw wewnętrznych decyduje o przyjęciu do pocztu Myrmidonów nowych graczy lub decydują o usunięciu z sojuszu graczy, którzy zagrażają istnieniu sojuszu lub działają na jego szkodę.
9& Król jest zwierzchnikiem sektora spraw zagranicznych i wraz z ministrem dyplomacji decyduje o zawieraniu paktów z innymi sojuszami.
10& Król jest zwierzchnikiem akademii i wraz z ministrem akademii oraz prefektem akademii ma prawo do ingerencji w jej sprawy. Decydują o wymianie graczy spełniających lub niespełniających określonych wymogów do uczestnictwa w sojuszu Myrmidon lub Crimson Empire.
11& Król ma prawo zdymisjonować ministra, gdy jego polityka może prowadzić do zagrożenia istnienia sojuszu
12& Król sprawuje władzę w sojuszu w czasie pokoju oraz wojny.
13& Minister wojny sprawuje pełna władzy w sojuszu w czasie wojny, gdy król jest niezdolny do jej prowadzenia.
14& Minister wojny wraz z ministrem wywiadu wojskowego po przeprowadzeniu przeglądu sytuacji w sojuszu oraz dokładnym rozpoznaniu w sytuacji składają na ręce rady ministrów wniosek o wypowiedzeniu wojny obcemu sojuszowi. Król ma czas na odpowiedz w ciągu 48 godzin. Po upływie tego czasu minister wojny może sam zadecydować o wojnie.
15& Minister wojny po konsultacji z rada ministrów ma prawo wykluczyć z sojuszu graczy, którzy nie angażują się w dziania wojenne, bądź są podejrzani o szpiegostwo lub działania mające na celu osłabienie sił naszego sojuszu.
16& Minister wojny wraz z ministrem dyplomacji maja obowiązek aktywnego uczestnictwa na forum ogame w trakcji działań wojennych, monitorowania postu dotyczącego trwającej wojny, dbania o dobre imię naszego sojuszu oraz przekonywania innych sojuszy o słuszności naszej sprawy.
17& Minister spraw wewnętrznych sprawuje pełnie władzy nad sojuszem w czasie pokoju, gdy król jest niezdolny do jej prowadzenia.
18& Minister spraw wewnętrznych ma prawo tworzyć nowe rangi w sojuszu, mianować nimi graczy spełniających odpowiednie wymogi oraz degradować za utracenie owych wymogów lub w wyniku nałożonych kar.
19 Minister spraw wewnętrznych po konsultacji z rada ministrów ma prawo usunąć gracza, gdy ten zagraża istnieniu sojuszu lub działa na jego szkodę w czasie pokoju.
20& Minister spraw wewnętrznych ma prawo nagradzać oraz karać poszczególnych graczy ze ich zachowania wpływające na status oraz dobre imię naszego sojuszu na arenie międzysojuszniczej.
21& Minister wywiadu powołuje siatkę wywiadowczą, całkowicie niezależną od rady ministrów, która będzie zbierała cenne wiadomości z poza sojuszu oraz wewnątrz sojuszu.
22& Minister wywiadu jest stanowiskiem niezależnym i z tego tytułu nikt nie może nalegać, aby podał nicki osób, które z nim współpracują oraz wymagać by podawał do wiadomości wszystkich najcenniejsze informacje.
23& Minister wywiadu sprawuje władzę w sojuszu, gdy król oraz ministrowie spraw wewnętrznych oraz wojny są do tego niezdolni.
24& Minister/zwierzchnik akademii powołuje wybrana przez siebie osobę, swojego odpowiednika- prefekta w sojuszu Crimson.
25& Zwierzchnik akademii wspólnie z prefektem konsultują się z ministrem spraw wewnętrznych w chwili, gdy zawodnik Crimson wyraźnie wyprzedza w punktacji jednego
Z Myrmidonów. Mogą postanowić o przedwczesnej wymianie.
26& Zwierzchnik akademii może opuścić sojusz Myrmidon w każdej chwili, by przenieść się do akademii, gdy uważa, że w jej szeregach dzieje się cos niedobrego.
27& Zwierzchnik akademii może pozbawić władzy szefa akademii, gdy uzna, że wyraźnie działa on na jej szkodę i powołać na jego miejsce wybrana przez siebie osobę.
28& Każdy z Myrmidonów ma prawo wyrażać swoja opinie i wygłaszać ją zarówno na forum ogame jak i a forum sojuszu
29& Każdy z Myrmidonów jest takim samym uczestnikiem sojuszu i powinien być równo traktowany.
30& Każdy z Myrmidonów na prawo kandydować i glosować na wybrana przez siebie osobę podczas wyborów do rady ministrów.
31& Żaden z Myrmidonów nie może walczyć przeciwko sobie. Wszelki nieporozumienia muszą być natychmiast wyjaśniane.
32& Myrmidoni powinni szanować decyzje, jakie zapadną na posiedzeniach rady ministrów.
33& Myrmidoni są zobowiązani do przestrzegania paktów zawartych z innymi sojuszami.
34& Myrmidonom zakazana jest dezercja. Wszelkie sprawy dotyczące odejścia z sojuszu powinny być wcześniej zgłaszane na forum oraz radzie ministrów. Dezercja może zakończyć się wpisaniem na czarną listę.
35& W przypadku wybuchu wojny każdy z Myrmidonów powinien wykazywać się w niej aktywnością przynosząc chlubę sojuszowi, ale przede wszystkim własnej osobie.
36& Największym oznaczeniem w sojuszu jest umieszczenie imienia wojownika w galerii chwały na stronie sojuszu za gry lub po odejściu z ogame. Odznaczenie to nadaje rada ministrów przy 100% frekwencji i 100% liczbie głosów „za”.
37& Innymi odznaczeniami są medale oraz rangi nadawane za osiągnięcia przez ministra spraw wewnętrznych.
38& Jesteśmy braćmi, dlatego każdy z nas powinien pomagać innym całym swoim potencjałem, jaki posiada.
39& Myrmidoni mogą stowarzyszać się z innymi sojuszami. Każdy może mieć sojuszników z dowolnego sojuszu.
40& W przypadku wybuchu wojny, każdy z Myrmidonów, który sądzi, że nie jest gotowy na podjęcie działań zaczepnych przeciwko wrogiemu sojuszowi lub obawia się, ze może zginać w tej wojnie powinien jak najszybciej udać się do akademii na czas jej trwania. Po zakończeniu wojny natychmiast powraca on do sojuszu głównego.
41& W przypadku podjęcia ostatecznej i nieodwołalnej decyzji o zakończeniu nałogu jakim niewątpliwie jest ogame, każdy z nas może lecz nie jest zobowiązany o przekazania swojego cennego konta dla innego gracza. Konto może przekazać osobiście wyznaczając nadstępce lub przekazać klucz do konta członkom rady ministrów.
42& Każdy z Myrmidonów zobowiązany jest do wspierania naszych słabszych braci z Crimson Empire i udzielania im odpowiedniego wsparcia.
43& Każdy z Myrmidonów może złożyć zgłoszenie poprawki do konstytucji, przy czym musi mieć poparcie przynajmniej 3 innych członków.
44& Umowna liczbę członków naszego sojuszu wynosi 25.
45& Pierwszego dnia każdego miesiąca będzie następować wymiana graczy naszego sojuszu z akademia. Akademicy, którzy wyprzedza naszych najsłabszych graczy maja tydzień na złożenie podania o przyjęcie do Myrmidon. Nasi najsłabsi gracze maja tydzień na przeniesienie się do akademii. W wypadku, gdy gracz akademii nie zgłosi podania, Myrmidon nie ma obowiązku przenoszenia się do Crimson Empire.
46& W chwili wybuchu wojny gracze z akademii, którzy będą chcieli wziąć udział w jej działaniach, zostaną bezzwłocznie włączeni do sojuszu na czas jej trwania.
47& W przypadku wybuchu wojny akademii ze znacznie silniejszym sojuszem, Myrmidoni mogą przenieść się do niej na czas trwania wojny, przy czym każdy gracz powinien zasięgnąć opinii w tej sprawie u ministra wojny.
48& W trakcie trwania wojny, dopuszczalne jest dołączenie ochotników z innych sojuszy, jeżeli zgodę na to wyrazi minister wywiadu po dokładnym zlustrowaniu ochotnika.
49& Myrmidoni powinni wywiązywać się ze swoich zobowiązań sojuszniczych względem innych sojuszy.
50& Konstytucja jest jedynym dokumentem określającym prawa i obowiązki wynikające z uczestnictwa w naszym sojuszu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Achilles dnia Sob 16:44, 21 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qzyndiabla
Orator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:49, 20 Gru 2006    Temat postu: Re: Konstytucja - projekt

Achilles napisał:


III.Szanuj wole dowódców, są jej posłuszni i wierni umowom przez nich zawartym




ja nie uznaje dowódcy /generała jedynie podpozaduje sie wlasnemu sumieniu honorowi i Bogu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryksharks321
Gość






PostWysłany: Czw 21:45, 21 Gru 2006    Temat postu:

Szacunenek Achilles
Ze ci tez chcialo to sie pisac
No ale twoje prace nie pojda do kosza bo mysle ze pomysl jest swietny
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bathory
Administrator



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wschodnia kupa

PostWysłany: Śro 0:53, 27 Gru 2006    Temat postu:

Powiem tak jestem od kilku godz w soju i nie za bardo mogę wypowiadać się na ten temat gdyż nie znam układów jakie tu panują ale Achilles odwalił dobrą robotę jasno i szczegółowo, ale aby to wprowadzić w życie musi być większość za a znając realia ech, będąc w zarządzie jednego z soj najpierw doprowadziłem do rejestracji wszystkich na forum bo nie wiedzieli co się dzieje tj, byli w soju ale obok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FLY
Gość






PostWysłany: Pon 2:01, 09 Kwi 2007    Temat postu:

No kawal dobrej roboty, chuj ze post z Grudnia Very Happy Bravo
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter
Orator



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bystrzyca Kłodzka

PostWysłany: Pon 14:47, 09 Kwi 2007    Temat postu:

hmm pawowie czy ta konstytucja jest taka ważna?? piorytety moim zdaniem są inne :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:46, 09 Cze 2007    Temat postu:

CHCIALO CI SIE PISAC :>
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzecho
Człowiek legenda



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małaszewicze Duże

PostWysłany: Nie 14:27, 10 Cze 2007    Temat postu:

ta konstytucja i ustalone zasady sa niczym!! sa ciale lamane glownie przez tego kto je ustalal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Achilles
Wielki mówca



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:39, 01 Lis 2007    Temat postu:

Tak to sobie przeczytałem. kurcze, faktycznie ze chcialo mi ise to pisać Smile
Wtedy bylismy u szczytu potęgi, było nas ok. 30 i trzebabyło cos robić, a że byłem dowódcą to jakies zasady chcialem ustalić. Szkoda, ze nie wszystko wyszło tak jak byśmy chcieli. Wszystko zaczęł sie walic po wygranej wojnie z aKOD, kiedy to kilka dni później stącili nam kilka flot.
Dopóki istniały nasze niemałe floty byliśmy mistrzami :p
I wiecie co...
... jeszcze bedziemy, hehe

Pozdrowienia do wszystkich, którzy są wsrod nas i tych, którzy odeszli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piooort
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: od mamusi

PostWysłany: Czw 16:18, 01 Lis 2007    Temat postu:

a ja flotke buduje i mysle nad jakas wojenką Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum sojuszu myrmidoni Strona Główna -> Konstytucja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin