|
forum sojuszu myrmidoni forum - myrmidon
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Achilles
Wielki mówca
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:57, 19 Gru 2006 Temat postu: Konstytucja |
|
|
KODEKS MIRMIDONÓW
I.Wszyscy Myrmidoni są równi wobec prawa
II.Myrmidoni nie podnoszą mieczy przeciwko sobie
III.Szanuj wole dowódców, są jej posłuszni i wierni umowom przez nich zawartym
IV.Nie uznają dezercji
V.Myrmidoni razem zwycieżają i razem giną, nie zostawiamy przyjaciół w potrzebie
Prakonstytucja dana nam przez Toxic’a
Konstytucja sojuszu Myrmidon.
"Jesteśmy braćmi broni, którzy są gotowi stanąć ramię w ramię do każdej bitwy, razem wznosząc miecz na kazdego wroga w imię nieśmiertelnej chwały"
Naszym celem jest zdobycie pierwszego miejsca wśród sojuszy i zdobycie panowania nad 38 universum!
1&. Każdy z sojuszników ma wobec siebie równe prawa i jest zobowiązany do przestrzegania konstytucji.
2& Nad przestrzeganiem konstytucji przez sojuszników czuwa król wraz z rada ministrów wybierana przez zgromadzenie na 6 miesięcy.
3& Zgromadzenie wybiera pięciu ministrów, odpowiednio: wojny, wywiadu wojskowego, spraw wewnętrznych, dyplomacji, oraz zwierzchnika akademii w powszechnym głosowaniu zwoływanym przez króla raz na pół roku.
4& Ministrem może zostać każdy Myrmidon posiadający pełne prawa w sojuszu( nie jest karany długoterminowo)
5& Każdy z ministrów kieruje poszczególnym sektorem sojuszu i nikt włącznie z królem nie ma prawa narzucać mu swojej polityki.
6& Król jest zwierzchnikiem ministrów i konsultuje się z nimi przy podejmowaniu decyzji w sprawach najważniejszych dla sojuszu.
7&. Król jest zwierzchnikiem sił zbrojnych i wspólnie z ministrem wojny decyduje o wypowiedzeniu lub zakończeniu działań wojennych przeciwko wrogim sojuszom lub wrogim graczom.
8 & Król jest zwierzchnikiem sojuszu i wraz z ministrem spraw wewnętrznych decyduje o przyjęciu do pocztu Myrmidonów nowych graczy lub decydują o usunięciu z sojuszu graczy, którzy zagrażają istnieniu sojuszu lub działają na jego szkodę.
9& Król jest zwierzchnikiem sektora spraw zagranicznych i wraz z ministrem dyplomacji decyduje o zawieraniu paktów z innymi sojuszami.
10& Król jest zwierzchnikiem akademii i wraz z ministrem akademii oraz prefektem akademii ma prawo do ingerencji w jej sprawy. Decydują o wymianie graczy spełniających lub niespełniających określonych wymogów do uczestnictwa w sojuszu Myrmidon lub Crimson Empire.
11& Król ma prawo zdymisjonować ministra, gdy jego polityka może prowadzić do zagrożenia istnienia sojuszu
12& Król sprawuje władzę w sojuszu w czasie pokoju oraz wojny.
13& Minister wojny sprawuje pełna władzy w sojuszu w czasie wojny, gdy król jest niezdolny do jej prowadzenia.
14& Minister wojny wraz z ministrem wywiadu wojskowego po przeprowadzeniu przeglądu sytuacji w sojuszu oraz dokładnym rozpoznaniu w sytuacji składają na ręce rady ministrów wniosek o wypowiedzeniu wojny obcemu sojuszowi. Król ma czas na odpowiedz w ciągu 48 godzin. Po upływie tego czasu minister wojny może sam zadecydować o wojnie.
15& Minister wojny po konsultacji z rada ministrów ma prawo wykluczyć z sojuszu graczy, którzy nie angażują się w dziania wojenne, bądź są podejrzani o szpiegostwo lub działania mające na celu osłabienie sił naszego sojuszu.
16& Minister wojny wraz z ministrem dyplomacji maja obowiązek aktywnego uczestnictwa na forum ogame w trakcji działań wojennych, monitorowania postu dotyczącego trwającej wojny, dbania o dobre imię naszego sojuszu oraz przekonywania innych sojuszy o słuszności naszej sprawy.
17& Minister spraw wewnętrznych sprawuje pełnie władzy nad sojuszem w czasie pokoju, gdy król jest niezdolny do jej prowadzenia.
18& Minister spraw wewnętrznych ma prawo tworzyć nowe rangi w sojuszu, mianować nimi graczy spełniających odpowiednie wymogi oraz degradować za utracenie owych wymogów lub w wyniku nałożonych kar.
19 Minister spraw wewnętrznych po konsultacji z rada ministrów ma prawo usunąć gracza, gdy ten zagraża istnieniu sojuszu lub działa na jego szkodę w czasie pokoju.
20& Minister spraw wewnętrznych ma prawo nagradzać oraz karać poszczególnych graczy ze ich zachowania wpływające na status oraz dobre imię naszego sojuszu na arenie międzysojuszniczej.
21& Minister wywiadu powołuje siatkę wywiadowczą, całkowicie niezależną od rady ministrów, która będzie zbierała cenne wiadomości z poza sojuszu oraz wewnątrz sojuszu.
22& Minister wywiadu jest stanowiskiem niezależnym i z tego tytułu nikt nie może nalegać, aby podał nicki osób, które z nim współpracują oraz wymagać by podawał do wiadomości wszystkich najcenniejsze informacje.
23& Minister wywiadu sprawuje władzę w sojuszu, gdy król oraz ministrowie spraw wewnętrznych oraz wojny są do tego niezdolni.
24& Minister/zwierzchnik akademii powołuje wybrana przez siebie osobę, swojego odpowiednika- prefekta w sojuszu Crimson.
25& Zwierzchnik akademii wspólnie z prefektem konsultują się z ministrem spraw wewnętrznych w chwili, gdy zawodnik Crimson wyraźnie wyprzedza w punktacji jednego
Z Myrmidonów. Mogą postanowić o przedwczesnej wymianie.
26& Zwierzchnik akademii może opuścić sojusz Myrmidon w każdej chwili, by przenieść się do akademii, gdy uważa, że w jej szeregach dzieje się cos niedobrego.
27& Zwierzchnik akademii może pozbawić władzy szefa akademii, gdy uzna, że wyraźnie działa on na jej szkodę i powołać na jego miejsce wybrana przez siebie osobę.
28& Każdy z Myrmidonów ma prawo wyrażać swoja opinie i wygłaszać ją zarówno na forum ogame jak i a forum sojuszu
29& Każdy z Myrmidonów jest takim samym uczestnikiem sojuszu i powinien być równo traktowany.
30& Każdy z Myrmidonów na prawo kandydować i glosować na wybrana przez siebie osobę podczas wyborów do rady ministrów.
31& Żaden z Myrmidonów nie może walczyć przeciwko sobie. Wszelki nieporozumienia muszą być natychmiast wyjaśniane.
32& Myrmidoni powinni szanować decyzje, jakie zapadną na posiedzeniach rady ministrów.
33& Myrmidoni są zobowiązani do przestrzegania paktów zawartych z innymi sojuszami.
34& Myrmidonom zakazana jest dezercja. Wszelkie sprawy dotyczące odejścia z sojuszu powinny być wcześniej zgłaszane na forum oraz radzie ministrów. Dezercja może zakończyć się wpisaniem na czarną listę.
35& W przypadku wybuchu wojny każdy z Myrmidonów powinien wykazywać się w niej aktywnością przynosząc chlubę sojuszowi, ale przede wszystkim własnej osobie.
36& Największym oznaczeniem w sojuszu jest umieszczenie imienia wojownika w galerii chwały na stronie sojuszu za gry lub po odejściu z ogame. Odznaczenie to nadaje rada ministrów przy 100% frekwencji i 100% liczbie głosów „za”.
37& Innymi odznaczeniami są medale oraz rangi nadawane za osiągnięcia przez ministra spraw wewnętrznych.
38& Jesteśmy braćmi, dlatego każdy z nas powinien pomagać innym całym swoim potencjałem, jaki posiada.
39& Myrmidoni mogą stowarzyszać się z innymi sojuszami. Każdy może mieć sojuszników z dowolnego sojuszu.
40& W przypadku wybuchu wojny, każdy z Myrmidonów, który sądzi, że nie jest gotowy na podjęcie działań zaczepnych przeciwko wrogiemu sojuszowi lub obawia się, ze może zginać w tej wojnie powinien jak najszybciej udać się do akademii na czas jej trwania. Po zakończeniu wojny natychmiast powraca on do sojuszu głównego.
41& W przypadku podjęcia ostatecznej i nieodwołalnej decyzji o zakończeniu nałogu jakim niewątpliwie jest ogame, każdy z nas może lecz nie jest zobowiązany o przekazania swojego cennego konta dla innego gracza. Konto może przekazać osobiście wyznaczając nadstępce lub przekazać klucz do konta członkom rady ministrów.
42& Każdy z Myrmidonów zobowiązany jest do wspierania naszych słabszych braci z Crimson Empire i udzielania im odpowiedniego wsparcia.
43& Każdy z Myrmidonów może złożyć zgłoszenie poprawki do konstytucji, przy czym musi mieć poparcie przynajmniej 3 innych członków.
44& Umowna liczbę członków naszego sojuszu wynosi 25.
45& Pierwszego dnia każdego miesiąca będzie następować wymiana graczy naszego sojuszu z akademia. Akademicy, którzy wyprzedza naszych najsłabszych graczy maja tydzień na złożenie podania o przyjęcie do Myrmidon. Nasi najsłabsi gracze maja tydzień na przeniesienie się do akademii. W wypadku, gdy gracz akademii nie zgłosi podania, Myrmidon nie ma obowiązku przenoszenia się do Crimson Empire.
46& W chwili wybuchu wojny gracze z akademii, którzy będą chcieli wziąć udział w jej działaniach, zostaną bezzwłocznie włączeni do sojuszu na czas jej trwania.
47& W przypadku wybuchu wojny akademii ze znacznie silniejszym sojuszem, Myrmidoni mogą przenieść się do niej na czas trwania wojny, przy czym każdy gracz powinien zasięgnąć opinii w tej sprawie u ministra wojny.
48& W trakcie trwania wojny, dopuszczalne jest dołączenie ochotników z innych sojuszy, jeżeli zgodę na to wyrazi minister wywiadu po dokładnym zlustrowaniu ochotnika.
49& Myrmidoni powinni wywiązywać się ze swoich zobowiązań sojuszniczych względem innych sojuszy.
50& Konstytucja jest jedynym dokumentem określającym prawa i obowiązki wynikające z uczestnictwa w naszym sojuszu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Achilles dnia Sob 16:44, 21 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzyndiabla
Orator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:49, 20 Gru 2006 Temat postu: Re: Konstytucja - projekt |
|
|
Achilles napisał: |
III.Szanuj wole dowódców, są jej posłuszni i wierni umowom przez nich zawartym
|
ja nie uznaje dowódcy /generała jedynie podpozaduje sie wlasnemu sumieniu honorowi i Bogu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryksharks321
Gość
|
Wysłany: Czw 21:45, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Szacunenek Achilles
Ze ci tez chcialo to sie pisac
No ale twoje prace nie pojda do kosza bo mysle ze pomysl jest swietny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bathory
Administrator
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wschodnia kupa
|
Wysłany: Śro 0:53, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Powiem tak jestem od kilku godz w soju i nie za bardo mogę wypowiadać się na ten temat gdyż nie znam układów jakie tu panują ale Achilles odwalił dobrą robotę jasno i szczegółowo, ale aby to wprowadzić w życie musi być większość za a znając realia ech, będąc w zarządzie jednego z soj najpierw doprowadziłem do rejestracji wszystkich na forum bo nie wiedzieli co się dzieje tj, byli w soju ale obok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FLY
Gość
|
Wysłany: Pon 2:01, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No kawal dobrej roboty, chuj ze post z Grudnia Bravo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter
Orator
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: Pon 14:47, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hmm pawowie czy ta konstytucja jest taka ważna?? piorytety moim zdaniem są inne :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:46, 09 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
CHCIALO CI SIE PISAC :>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzecho
Człowiek legenda
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małaszewicze Duże
|
Wysłany: Nie 14:27, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ta konstytucja i ustalone zasady sa niczym!! sa ciale lamane glownie przez tego kto je ustalal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Achilles
Wielki mówca
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:39, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tak to sobie przeczytałem. kurcze, faktycznie ze chcialo mi ise to pisać
Wtedy bylismy u szczytu potęgi, było nas ok. 30 i trzebabyło cos robić, a że byłem dowódcą to jakies zasady chcialem ustalić. Szkoda, ze nie wszystko wyszło tak jak byśmy chcieli. Wszystko zaczęł sie walic po wygranej wojnie z aKOD, kiedy to kilka dni później stącili nam kilka flot.
Dopóki istniały nasze niemałe floty byliśmy mistrzami :p
I wiecie co...
... jeszcze bedziemy, hehe
Pozdrowienia do wszystkich, którzy są wsrod nas i tych, którzy odeszli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|